SCHIMBARE ADMINISTRATOR SRL
Procedura de schimbare administrator SRL se efectueaza la Registrul Comertului competent.
Mentiunea de schimbare administrator SRL dureaza 3 zile de la momentul depunerii documentelor.
Procedura de schimbare administrator SRL este una complexa, de aceea va recomandam sa apelati la serviciile noastre cu incredere.
DOCUMENTE NECESARE SCHIMBARE ADMINISTRATOR SRL
- Cerere de inregistrare a mentiunii de schimbare administrator SRL.
- Decizia Asociatului Unic sau Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor prin care se decide schimbarea administratorului firmei.
- Act constitutiv actualizat conform mentiunii de schimbare administrator SRL.
- Specimenul de semnatura al viitorului administrator al SRL-ului.
- Declaratie notariala a viitorului administrator din care sa reiasa capacitatea de a detine functia de administrator.
- Cartea de identitate a noului administrator (copie).
Toate documentele de mai sus vor fi depuse la Registrul Comertului competent efectuarii mentiunii de schimbare a administatorului.
Avocatii nostri va pot ajuta cu mentiunea de schimbare de administrator SRL rapid si fara batai de cap, in acest fel va veti putea concentra pe dezvoltarea afacerii si nu pe statul la cozi.
DOCUMENTE NECESARE SCHIMBARE ADMINISTRATOR
Pentru operatiunea de majorare Reluare activitate SRL, este suficient sa va prezentati la biroul nostru avand asupra dumneavoastra:
1. C.I. asociat SRL.
2. C.I. noul administrator.
De mare ajutor ne va fi si actul constitutiv al societatii, in format editabil Word.
Restul documentelor necesare alcatuirii dosarului ce se va depune la Registrul Comertului vor fi redactate de avocatii nostri.
Ai nevoie de ajutor pentru schimbare administrator SRL ?
INTREBARI FRECVENTE SCHIMBARE ADMINISTRATOR SRL
Procedura de Schimbare administrator SRL dureaza 3 zile de la data depunerii dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului. In concret, intr-o zi se depunde dosarul, ziua urmatoare dosarul este lucrat de functionarii ORC, iar in a treia zi documentele sunt pregatite pentru eliberare.
Daca ne veti transmite prin transfer bancar sumele de bani reprezentand onorariul avocatial aferent procedurii de Schimbare administrator SRL, contractul de asistenta juridica se considera incheiat la distanta iar avocatii nostri vor incepe de indata lucrul. In acest fel se va scuti prima deplasare la biroul nostru. Ramane ca dumneavoastra sa veniti doar la semnarea documentelor, iar la final, fie personal fie prin reprezentatnt, sa ne vizitati din nou pentru a va preda documentele originale emise de Registrul Comertului.
Suplimentar onorariului avocatial pentru Schimbare administrator SRL, vor mai trebui acoperite taxele de la Registrul Comertului (în cuantum de aproximativ 185 lei).
Este important de asemenea de stiut faptul că nu veti avea de suportat costuri sau servicii ascunse. Preturile pe care vi le propunem nu sunt conditionate de achizitionarea unor alte produse si/sau servicii.
Pentru sumele de bani incredintate, va vor fi emise factura si chitanta integral deductibila.
