Bucuresti, sector 3.   —> 0742873088

INFIINTARE IF

Cele mai multe persoane aleg sa isi infiinteze un S.R.L. atunci cand vine vorba de alegerea unei forme de organizare in vederea desfasurarii unei activitati comerciale. Uneori insa alegerea infiintarii unei Intreprinderi Familiale  in detrimentul infiintarii unui S.R.L. poate fi mai inspirata.

CARE SUNT DOCUMENTELE NECESARE INFIINTARII UNEI INTREPRINDERI FAMILIALE?

  1. Carti de identitate fondatori – in copie. (minimum doua persoane, intre care sa existe grad de rudenie pana la gradul 4).
  2. Copie certificate de nastere.
  3. In cazul in care a intervenit schimbarea numelui copie de pe certificatul de casatorie.
  4. Copie de pe diploma/alte acte de studii/dovada calificarii pentru domeniul de activitate dorit (in cazul in care nu detineti un act de studii care sa aiba legatura cu obiectul principal de activitate, atunci este necesara dovada incadrarii pe o perioada de cel putin 2 ani in domeniul respectiv – copie de pe cartea de munca); aceasta conditie trebuie indeplinita de toate persoanele.
  5. Copie document de proprietate (contract de vanzare – cumparare, contract de inchiriere, succesiune) – al locatiei in care se va afla sediul social vezi tarif.
  6. Adeverinta Asociatie de Proprietari (doar in cazul in care sediul social se va afla intr-un bloc de locuinte) – semnata si stampilata de catre Presedintele Asociatiei de locatari, precum si de vecinii imobilului, in care se va stabili sediul social.
  7. Certificat de atestare fiscala in original, in termen de valabilitate.
  8. Procura speciala de numire a Reprezentantului Intreprinderii Familiale.
  9. Specimen de semnatura pentru reprezentantul Intreprinderii Familiale.
  10. Acord de constituire.

Avocatii nostri va stau la dispozitie pentru a va ajuta cu procedura de infiintare a Intreprinderii familiale prompt si cu professionalism. Scutiti astfel timp pierdut, precum si orice probleme ce ar putea sa apara la momentul infiintarii Intreprinderii familiale.

DOCUMENTE NECESARE INFIINTARE IF

Este obligatoriu ca la prima vizită la biroul nostru sa aveti asupra dumneavoastra urmatoarele documente:

  1. Copie buletin / carti de identitate  persoane fondatoare;
  2. Contractul de vanzare-cumparare (sau comodat, donatie, etc) prin care a fost dobandita proprietatea asupra imobilului ce va gazdui sediul profesional. Desi suntem avocati inscrisi in Tabloul Avocatilor tinut de Baroul Bucuresti (vezi detalii aici), este important de stiut ca pentru aceasta forma de organizare legea nu permite gazduirea la cabinet de avocat a sediului social. In acest context, contractul de vanzare-cumparare este imperios necesar.

Ai nevoie de ajutor la infiintarea unei intreprinderi familiale?

INTREBARI FRECVENTE INFIINTARE IF

Procedura de infiintare a Intreprinderii Familială dureaza 3 zile de la data depunerii dosarului de infiintare la Oficiul Registrului Comertului (intr-o zi se depunde dosarul, ziua urmatoare dosarul este lucrat de functionarii ORC, iar in a treia zi documentele sunt pregatite pentru eliberare).

Daca ne veti remite prin transfer bancar sumele de bani reprezentand onorariul avocatial aferent procedurii de infiintare a Intreprinderii Familiale, contractul de asistenta juridica se considera incheiat la distanta iar avocatii nostri vor incepe de indata lucru. In acest fel se va scuti prima deplasare la biroul nostru, ramanand ca dumneavoastra sa veniti doar la semnarea documentelor, iar la final, fie personal fie prin reprezentatnt, ne veti vizita din nou pentru a va preda documentele de infiintare.

Suplimentar onorariului de infiintare Intreprindere Familiala (in cuantum de 300 lei), vor mai trebui acoperite lei taxele de infiintare de la Registrul Comertului (în cuantum de aproximativ 120 lei), si onorariul notarului public in fata caruia vor fi date declaratiile notariale necesare infiintarii (aproximativ 100 lei).

Cu alte cuvinte, vă rugăm să țineți cont că spre deosebire de onorariul avocațial pe care vi-l propunem și a carui cuantum este clar determinat de la inceput, onorariul notarilor publici diferă de la un notar la altul și se stabilește liber și direct între dumneavoastră și notarul public pe care il alegeti.

Este important de asemenea de stiut faptul că nu veti avea de suportat costuri sau servicii ascunse, preturile pe care vi le propunem nefiind conditionate de achizitionarea unor alte produse si/sau servicii.

Bogdan Broască este avocat activ, cu drept de practica, inscris pe Tabloul Avocatilor al Baroului Bucuresti (click aici pentru verificare tablou), detinand o bogata experienta. Pentru sumele de bani incredintate, va vor fi emise factura si chitanta integral deductibile.

infiintare srl
Infiintare modificare firma srl. ro
Call Now ButtonSună-ne acum!