RADIERE SRL
Mentiunea de radiere SRL este acea procedura efectuata la Registrul Comertului prin intermediul careia asociatul sau asociatii acesteia decid sa puna capat activitatii comerciale.
Procedura de radiere SRL se face in doua etape pe o perioada de 45 de zile.
Procedura de radiere SRL este una complexa si necesita o pregatire juridica temeinica, prin urmare va recomandam sa apelati la serviciile noastre.
DOCUMENTELE NECESARE RADIERE SRL – PRIMA ETAPA
- Cererea de inregistrare dizolvare, lichidare SRL – formular tipizat.
- Decizia Asociatului Unic sau Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor de efectuare concomitenta a dizolvarii si lichidarii societatii.
DOCUMENTE NECESARE RADIERE SRL – A DOUA ETAPA
- Cerere de inregistrare radiere SRL, formular tipizat.
- Hotararea de repartizare a activelor ramase dupa plata creditorilor (in cazul, in care exista).
- Bilantul pe zero al S.R.L.-ului, document lucrat de catre contabilul firmei in cauza.
- Certificat fiscal al S.R.L.-ului din care sa reiasa ca nu exista datorii ale firmei.
- Certificatul de Inregistrare al firmei (CUI-ul) firmei in original.
- Certificatele constatatoare ale firmei atat de la sediul social cat si de la sediile secundare.
Toate documentele de mai sus vor fi depuse la Registrul Comertului competent cu scopul efectuarii mentiunii de radiere a firmei intr-un dosar cu sina. Competent este Registrul Comertului in circumscriptia caruia se afla sediul profesional al societatii respective.
DOCUMENTE NECESARE RADIERE SRL
Pentru aceastei operatiuni de Radiere SRL, este suficient sa va prezentati la biroul nostru avand asupra dumneavoastra doar cartea de identitate a asociatului.
In acest fel, vom putea incepe parcurgerea primei etape. Ulterior, in functie de particularitatile societatii dumneavoastra, va vom informa cu privire la documentele de care avem nevoie pentru a doua etapa.
Toate celelalte documente necesare alcatuirii dosarului ce se va depune la Registrul Comertului vor fi redactate de avocatii nostri.
Ai nevoie de ajutor pentru radiere srl?
INTREBARI FRECVENTE RADIERE SRL
Procedura de Radiere SRL dureaza aproximativ 45 de zile.
Daca ne veti transmite prin transfer bancar sumele de bani reprezentand onorariul avocatial aferent procedurii Radiere SRL, contractul de asistenta juridica se considera incheiat la distanta iar avocatii nostri vor incepe de indata lucru. In acest fel se va scuti prima deplasare la biroul nostru, ramanand ca dumneavoastra sa veniti doar la semnarea documentelor, iar la final, fie personal fie prin reprezentatnt, ne veti vizita din nou pentru a va preda documentele originale emise de Registrul Comertului. Aceste documente acesta finalizarea cu succes a procedurii initiate.
Suplimentar onorariului de Radiere SRL, vor mai trebui acoperite taxele de la Registrul Comertului (în cuantum de aproximativ 375 lei).
Este important de asemenea de stiut faptul că nu veti avea de suportat costuri sau servicii ascunse, preturile pe care vi le propunem nefiind conditionate de achizitionarea unor alte produse si/sau servicii.
Pentru sumele de bani incredintate, va vor fi emise factura si chitanta integral deductibila.