INFIINTARE II
Cele mai multe persoane aleg sa isi infiinteze un S.R.L. atunci cand vine vorba de alegerea unei forme de organizare in vederea desfasurarii unei activitati comerciale. Uneori insa alegerea infiintarii unei Intreprinderi Individuale in detrimentul infiintarii unui S.R.L. poate fi mai inspirata.
CARE SUNT DOCUMENTELE NECESARE INFIINTARII UNEI INTREPRINDERI INDIVIDUALE?
- Carte de identitate fondator – in copie.
- Copie document de proprietate (contract de vanzare – cumparare, contract de inchiriere, succesiune) – al locatiei in care se va afla sediul social.
- Adeverinta Asociatie de Proprietari (doar in cazul in care sediul social se va afla intr-un bloc de locuinte) – semnata si stampilata de catre Presedintele Asociatiei de locatari, precum si de vecinii imobilului, in care se va stabili sediul social.
- Documente care atesta pregatirea/experienta profesionala: Copie de pe diploma/acte de studiu/atestate (care sa aiba legatura cu obiectul de activitate ce urmeaza a fi desfasurat) – dovada calificarii in domeniul de activitate urmarit.
- Certificat de atestare fiscala in original, in termen de valabilitate.
- Specimen de semnatura.
Avocatii nostri va stau la dispozitie pentru a va ajuta cu procedura de infiintare a Intreprinderi Individuale prompt si cu profesionalism. Scutiti astfel timp pierdut, precum si orice probleme ce ar putea sa apara la momentul infiintarii Intreprinderii Individuale.