Bucuresti, sector 3.   —> 0742873088

INFIINTARE II

Cele mai multe persoane aleg sa isi infiinteze un S.R.L. atunci cand vine vorba de alegerea unei forme de organizare in vederea desfasurarii unei activitati comerciale. Uneori insa alegerea infiintarii unei Intreprinderi Individuale  in detrimentul infiintarii unui S.R.L. poate fi mai inspirata.

CARE SUNT DOCUMENTELE NECESARE INFIINTARII UNEI INTREPRINDERI INDIVIDUALE?

  1. Carte de identitate fondator – in copie.
  2. Copie document de proprietate (contract de vanzare – cumparare, contract de inchiriere, succesiune) – al locatiei in care se va afla sediul social.
  3. Adeverinta Asociatie de Proprietari (doar in cazul in care sediul social se va afla intr-un bloc de locuinte) – semnata si stampilata de catre Presedintele Asociatiei de locatari, precum si de vecinii imobilului, in care se va stabili sediul social.
  4. Documente care atesta pregatirea/experienta profesionala: Copie de pe diploma/acte de studiu/atestate (care sa aiba legatura cu obiectul de activitate ce urmeaza a fi desfasurat) – dovada calificarii in domeniul de activitate urmarit.
  5. Certificat de atestare fiscala in original, in termen de valabilitate.
  6. Specimen de semnatura.

Avocatii nostri va stau la dispozitie pentru a va ajuta cu procedura de infiintare a Intreprinderi Individuale prompt si cu profesionalism. Scutiti  astfel timp pierdut, precum si orice probleme ce ar putea sa apara la momentul infiintarii Intreprinderii Individuale.

DOCUMENTE NECESARE INFIINTARE II

Este obligatoriu ca la prima vizită la biroul nostru sa aveti asupea dumneavoastra urmatoarele documente:

  1. Copie buletin / carti de identitate  persoane fondatoare;
  2. Contractul de vanzare-cumparare (sau comodat, donatie, etc) prin care a fost dobandita proprietatea asupra imobilului ce va gazdui sediul social. Desi suntem avocati inscrisi in Tabloul Avocatilor tinut de Baroul Bucuresti (vezi detalii aici), este important de stiut ca pentru aceasta forma de organizare legea nu permite gazduirea la cabinet de avocat a sediului social. In acest context, contractul de vanzare-cumparare este imperios necesar.

Ai nevoie de ajutor la infiintarea unei intreprinderi individuale?

INTREBARI FRECVENTE INFIINTARE II

Procedura de infiintare a Intreprinderii Individuale dureaza 3 zile de la data depunerii dosarului de infiintare la Oficiul Registrului Comertului (intr-o zi se depunde dosarul, ziua urmatoare dosarul este lucrat de functionarii ORC, iar in a treia zi documentele sunt pregatite pentru eliberare.

Daca ne veti remite prin transfer bancar sumele de bani reprezentand onorariul avocatial aferent procedurii de infiintare a Intreprinderii Individuale, contractul de asistenta juridica se considera incheiat la distanta iar avocatii nostri vor incepe de indata lucru. In acest fel se va scuti prima deplasare la biroul nostru, ramanand ca dumneavoastra sa veniti doar la semnarea documentelor, iar la final, fie personal fie prin reprezentatnt, ne veti vizita din nou pentru a va preda documentele de infiintare.

Suplimentar onorariului de infiintare Intreprindere Individuala (in cuantum de 300 lei), vor mai trebui acoperite lei taxele de infiintare de la Registrul Comertului (în cuantum de aproximativ 120 lei), si onorariul notarului public in fata caruia vor fi date declaratiile notariale necesare infiintarii (aproximativ 100 lei).

Cu alte cuvinte, vă rugăm să țineți cont că spre deosebire de onorariul avocațial pe care vi-l propunem și a carui cuantum este clar determinat de la inceput, onorariul notarilor publici diferă de la un notar la altul și se stabilește liber și direct între dumneavoastră și notarul public pe care il alegeti.

Este important de asemenea de stiut faptul că nu veti avea de suportat costuri sau servicii ascunse, preturile pe care vi le propunem nefiind conditionate de achizitionarea unor alte produse si/sau servicii.

Pentru sumele de bani incredintate, va vor fi emise factura si chitanta integral deductibile.

infiintare srl
Infiintare modificare firma srl. ro
Call Now ButtonSună-ne acum!