Bucuresti, sector 3.   —> 0742873088

ACTUALIZARE DATE ASOCIAT / ADMINISTRATOR SRL

Modificarea datelor de identitate ale asociatilor sau ale administratorilor genereaza nevoia parcurgerii unei anume proceduri. Acesta procedura necontencioasa de actualizare a respectivelor date se va desfasura la Registrul Comertului.

DOCUMENTE NECESARE ACTUALIZARE DATE ASOCIAT /ADMINISTRATOR SRL

  1. Cerere tipizata de inregistrare a mentiunii de modificare a datelor de identificare ale asociatilor/administratorilor firmei.
  2. Decizia Asociatului Unic sau Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor prin care se decide modificarea datelor de identificare ale asociatilor/administratorilor.
  3. Actul constitutiv revizuit ca urmare a modificarii datelor de identificare ale asociatilor/administratorilor.
  4. Cartea de identitate a asociatilor sau administratorilor care si-au modificat datele de identificare, in copie.

Toate documentele de mai sus vor fi depuse la Registrul Comertului competent efectuarii mentiunii de actualizare date asociat /administrator SRL. Competent este Registrul Comertului in circumscriptia caruia se afla sediul profesional al societatii respective.

DOCUMENTE NECESARE ACTUALIZARE DATE ASOCIAT / ADMINISTRATOR SRL

Pentru aceasta operatiune de actualizare date asociat / administrator SRL, este suficient sa va prezentati la biroul nostru avand asupra dumneavoastra doar cartea de identitate.

De mare ajutor ne va fi si actul constitutiv al societatii, in format editabil Word.

Restul documentelor necesare alcatuirii dosarului ce se va depune la Registrul Comertului vor fi redactate de avocatii nostri.

Ai nevoie de ajutor pentru actualizare date asociat / administrator srl?

INTREBARI FRECVENTE ACTUALIZARE DATE ASOCIAT / ADMINISTRATOR SRL

Procedura de Actualizare date asociat  / administrator SRL dureaza 3 zile de la data depunerii dosarului complet la Oficiul Registrului Comertului. In concret, intr-o zi se depunde dosarul, ziua urmatoare dosarul este lucrat de functionarii ORC, iar in a treia zi documentele sunt pregatite pentru eliberare.

Daca ne veti transmite prin transfer bancar sumele de bani reprezentand onorariul avocatial aferent procedurii de actualizare date asociat / administrator SRL, contractul de asistenta juridica se considera incheiat la distanta iar avocatii nostri vor incepe de indata lucru. In acest fel se va scuti prima deplasare la biroul nostru, ramanand ca dumneavoastra sa veniti doar la semnarea documentelor, iar la final, fie personal fie prin reprezentatnt, ne veti vizita din nou pentru a va preda documentele de infiintare.

Operatiunea de actualizare date asociat / administrator SRL nu comporta nici o taxa la Registrul Comertului.

In aceste conditii, singurul cost pe care il veti suporta este cel reprezentat de onorariul avocatial.

Domnii avocati Florin Alexandru și Bogdan Broască sunt avocati activi, cu drept de practica, inscrisi pe Tabloul Avocatilor al Baroului Bucuresti (click aici pentru verificare tablou avocati), detinand o bogata experienta. Pentru sumele de bani incredintate, va vor fi emise factura si chitanta integral deductibila.

infiintare srl
Infiintare modificare firma srl. ro
Call Now ButtonSună-ne acum!