Bucuresti, sector 3.   —> 0742873088

GAZDUIRE SEDIU SOCIAL SRL

De la momentul, la care incepeti procedura de infiintare SRL, va trebui sa aveti in vedere un aspect foarte important. Ne referim la identificarea si gasirea unui spatiu cu destinatia sediu social SRL. Acest sediu social SRL va putea fi constituit in cadrul unui imobil (casa sau apartament) sau la sediul Cabinetului de Avocat conform Statutului profesiei de avocat.

BENEFICII GAZDUIRE SEDIU SOCIAL SRL LA CABINET DE AVOCAT

  1. Nu veți mai avea nevoie de documentele de proprietate sau de contractul de închiriere sau comodat al sediului social.
  2. Nu veți mai avea nevoie de acordul proprietarilor sau cel al Asociației de Proprietari. Subliniem faptul ca ar fi fost necesar acordul proprietarilor cu care aveti pereti invecinati: sus, jos, stanga, dreapta.
  3. Procedura este una simplă și rapidă, nu necesită niciun fel de documentație din partea dumneavoastra.
  4. Veți beneficia de un sediu social în București la cel mai bun preț de pe piață.
  5. Veți evita declararea societății ca inactivă de către ANAF.
  6. Veti evita cresterea bazei de impozitare a imobilului ce va indeplini functia de gazduire sediu social SRL.

DOCUMENTE GAZDUIRE SEDIU SOCIAL SRL LA CABINET DE AVOCAT

  1. Certificat de Inregistrare al firmei (CUI), doar daca se efectueaza mentiunea de schimbare a sediului social – in original.
  2. Cartea de identitate a fondatorului S.R.L.-ului – in copie.

In ipoteza in care doriti infiinarea unei societati noi, va fi nevoie de rezervarea de denumire in original. Desigur, daca alegeti ca echipa IMFS.RO sa va reprezinte si sa se ocupe de procedura de infiintare SRL, atunci nu va fi nevoie decat de copia cartii de identitate a asociatului.

Avocatii nostri va stau la dispozitie pentru a va ajuta cu procedura de gazduire sediul social SRL prompt si cu profesionalism. Scutiti astfel de timp pierdut, precum si orice probleme ce ar putea sa apara la momentul efectuarii operatiunii de gazduire sediul social SRL.

Toate documentele de mai sus vor fi depuse la Registrul Comertului competent efectuarii mentiunii de gazduire sediu social SRL. Competent este Registrul Comertului in circumscriptia caruia se afla sediul profesional al societatii respective.

GAZDUIRE SEDIU SOCIAL SRL LA CABINET DE AVOCAT

Documentele necesare pentru realizarea operatiunii de gazduire sediu social la cabinet de avocat sunt urmatoarele:

1. Daca societatea este deja infiintata, avem nevoie de copiile certificatului de inmatriculare emis de Registrul Comertului si de copia buletinului asociatului.

2. Daca societatea este in curs de infiintare, vom avea nevoie de copia dovezii de rezervare de denumire si de copia cartii de identitate a asociatului.

3. Daca doriti accesarea impreuna a pachetelor de infiintare SRL si de gazduire sediu social SRL la cabinet de avocat, avem nevoie doar de copia cartii de identitate a asociatului.

Toate celelalte documente de care este nevoie la constituirea dosarului ce va fi depus la Registrul Comertului, vor fi lucrate de avocatii nostri. In mod implicit, echipa IMFS.RO va obtine conform denumirilor preferate de dumneavoastră, rezervarea de denumire in original.

Pentru mai multe detalii privind procedura de infiintare SRL click aici.

sediu social clasic sau gazduire sediu social la cabinet de avocat?

GAZDUIRE SEDIU SOCIAL LA CABINET DE AVOCAT

Intrebari frecvente gazduire sediu social SRL la cabinet de avocat

Procedura de gazduire sediu social SRL la cabinet de avocat dureaza 15 minute. Da, 15 minute. Acest interval de timp acopera semnarea contractului de gazduire sediu social SRL, completarea facturii fiscale și completarea chitantei. De asemenea, veti mai primi si o copie a deciziei de infiintare a cabinetului de avocat ce va trebui depusa la Registrul Comertului.

Daca doriti sa infiintati un SRL tot prin intermediul echipei IMFS.RO, la durata de 3 zile de infiintare SRL nu se mai adauga nici un timp suplimentar.

Precizam faptul ca serviciul de gazduire sediu social SRL va fi prestat pentru o perioada de 1 an de zile. Exista apoi posibilitatea prelungirii sediului social gazduit la cabinet de avocat.

Avand in vedere ca timpul de lucru este de 15 minute, nu putem vorbi de oportunitatea urgentarii.

Cu toate acestea, puteti alege sa ne transmiteti prin email certificatul de inregistrare al firmei si copia buletinului asociatului. In acest caz, puteti plati prin transfer bancar suma reprezentand contravaloarea onorariului avocatial de gazduire sediu social. In atare conditii, vizita la biroul nostru va dura doar 1 minut. Documentele vor fi completate deja si vor fi pregatite de semnare.

Exista un singur dezavantaj al procedurii de gazduire sediul social SRL la cabinet de avocat. Ne referim la posibilele cerinte suplimentare pe care societatea trebuie sa le indeplineasca pentru a deveni platitoare de TVA.

Legea permite cabinetelor de avocatura sa gazduiasca pentru o perioada de 1 (un) an sediul social al unei societati.

Desigur, dupa trecerea perioadei de 1 an, puteti muta sediul social la un alt cabinet de avocat, tot pentru o perioada de 1 an.

Operatiunea de gazduire sediu social SRL nu comporta nici o taxa la Registrul Comertului.

In aceste conditii, singurul cost pe care il veti suporta este cel reprezentat de onorariul avocatial.

Daca societatea dumneavoastra este deja infiintata, va fi nevoie la Registrul Comertului de plata taxei de 122 lei aferenta procedurii de schimbare a sediului social.

Bogdan Broască este avocat activ, cu drept de practica, inscrisi pe Tabloul Avocatilor al Baroului Bucuresti (click aici pentru verificare tablou avocati), detinand o bogata experienta. Pentru sumele de bani incredintate, va vor fi emise factura si chitanta integral deductibila.

Nu. Societatea dumneavoastra nu va putea desfasura activitati nici legal si nici faptic la sediul biroului de avocatura. Sediul social intr-o exprimare mai plastica se poate numi „sediu virtual”.

Toate activitatile cuprinse in obiectul de activitate al SRL-ului, vor trebui prestate la punctele de lucru, sau la sediile tertilor.

Daca veti dori si activitati de secretariat care implica anuntarea dumneavoastra in legatura cu corespondenta ce ajunge pe adresa cabinetului de avocatura, este necesara negocierea unui pret total de 1200 lei.

In acest fel, in schimbul a 100 lei/luna, dumneavoastra veti fi instiintat in legatura cu plicurile, avizele sau scrisorile care sosesc la sediul cabinetului de avocatura.

Precizam faptul ca oridecateori doriti, puteti negocia cu partenerii societatii dumneavoastra transmiterea corespondentei la o alta adresa, diferita de cea a sediul social.

infiintare srl
Infiintare modificare firma srl. ro
Call Now ButtonSună-ne acum!