OBTINERE CERTIFICAT CONSTATATOR
Stim cat este de important timpul unui antreprenor. Din acest motiv avocatii nostri va pun la dispozitie serviciul de obtinere a certificatului constatator de la Registrul comertului tocmai pentru ca dumneavoastra sa evitati cozile si timpul pierdut cu aceasta procedura.
DOCUMENTELE NECESARE PENTRU OBTINERE CERTIFICAT CONSTATATOR
- Certificat de inregistrare a solicitarii de obtinere a certificatului constatator – tipizat.
- Imputernicire din partea societatii in vederea obtinerii constatatorului.
Toate documentele de mai sus vor fi depuse la Registrul Comertului competent.
Competent este Registrul Comertului in circumscriptia caruia se afla sediul profesional al societatii respective.
Avocatii nostri va stau la dispozitie pentru a va ajuta cu procedura de obtinere a certificatului constatator pentru societatea dumneavoastra prompt si cu profesionalism. Scutind astfel de timp pierdut, precum si de orice probleme ce ar putea sa apara la momentul obtinerii certificatului constatator.